Friday, December 24, 2010

PATUT KER?

tengok, baca dan fahami kat SINI

patut ker? orang lain mungkin cakap MEMANG PATUT PUN, tapi bagi OKU bergelar ATLIT, macam aku ni haa memang tak patut lah sangat. dah lah dibayar ciput, makan tak sedap (makan penting tau - tenaga untuk mendapatkan pingat), dapat pingat pula, dibayar cam tak dibayar. atlit normal lain, kaya bila bersukan. baju, jaket dan barang2 lain di beri berguni-guni. tak masuk elaun training, imbuhan dapat pingat dan lain2.

aku puas lah terkinja-kinja berlawan nak dapatkan pingat. orang cacat cam aku ni, dapat bunga sejambak pon dah tak lena tidur. kalau tak caya tengok dalam kreta, ada lagi bunga yang aku dapat paralimpiad itu ari.

nanti aku update entri lain. ni aku pening..

1 comment:

Gemini said...

kalau mcm ni la gayanye, memang patut bangkit tegakkan keadilan.

MANA KESAMARATAAN????