Wednesday, December 9, 2009

LUAHAN

aku : nak pakai baju tu...
dia: tak boleh. seksi. mahal. tak cantik.

aku: nak beli alat solek..
dia: buat ape nak pakai alat solek. neutral kan elok. anugerah tuhan.

aku: perabut ni cantik. elok letak kat umah kan?
dia: tak pe, tak pe. nanti kita beli same-same k.
sebulan kemudian
aku: bila nak beli perabut ni?
dia:buat apa nak beli tapi orang lain yang guna. buat sakit hati jer.

aku: nak belajar bawa keretalah..
dia: risaulah. nanti kene langgar ker, apa jadi kat jalan nanti susah. saya xnak kehilangan awak.

aku:nak balik kampung sendiri. naik bas. nak merasa naik bas.
dia: ishhh xmo lah. saya risau ape-ape jadi kat awak nanti. xpe, saya ada. saya buat apa sahaja untuk awak.

aku: nak joint sukan..
dia: xpayah lah... nanti awak jauh dari saya. saya rindu.

buat pengetahuan.
kau bukan membahagiakan. tapi kau menyiksakan. aku sakit terseksa sejak mengenali lelaki seperti kau.
MAAF(pernah aku jadi penghalang segala yang kau mahu?)

No comments: