Monday, January 4, 2010

ASHI VS MAKISSA

aku buat muke slamber badak jer. ntah-ntah badak lagi cun dari aku. (time tue jer r. besenyer aku memang terkenal cun dr badak)dalam ati aku, tuhan jer yang tahu. bila roda bas berputar jer aku mulalah menggelabah. rasa cam nak terjun dari tingkap bas. tapi yang pelik lagi menakjubkan, hati aku ni. hati kau berkobar-kobar nak kesana. mengelupur mcam ade yang menanti jer kat sana.

makissa berbisik perlahan(berbisik perlahanlah kan? kalu kuat-kuat bukan berbisik. itu memekik namanya kan?) : ashi sabarlah. janganlah gelojoh sangat.

dah 5jam berlalu. aku masih lagi tertongok dalam perut bas. tiang lampu jalan pun dah berubah bentuk. si gadis memaklumkan berita yang kurang senang. "kita dah samapai"

ashi : ha? dah sampai? sampai kat mana? aduyai.. eh. boleh patah balik tak? rasa macam tak boleh nak blah r.
makissa : yea..yea.. dah sampai. mana kekanda F. bas ni, berhenti lah cepat. aku tak tahan nak terkucil nie.. mak aiii, seronok bangat aku di sini seh.

ashi ketap bibir tengok keletah makissa. tak ada perasaan betullah budak nie. harap muka jer lawa.

No comments: