Tuesday, January 26, 2010

duit, gaji, duit, gaji

yea yea yea gaji...yehaaa..... horeyy.......yahoo dot com dot my........ yang bawa masalah problemnye, time gaji kene setle semua bill-bill. easy come easy go. duit memang berhantu, panas jer tangan aku bile pegang duit juta-juta cam ni. kalau mak aku, mesti dia soh simpan dalam bank. bila aku simpan dalam bank, ponggong aku plak panas, asyik nak pigi keluarkan ringgit malaysia yang dah tinggal puluh-puluh ribu tue.

kenapalah gaji februari cepat sangat. ikat anak tekak lah aku sementara tunggu gaji mac. nak ikat leher kang mati plak. dah lah aku ni belom kawen lagi. rugi woo. budjet bulan januari ni lari lintang pukang. jenuh nk manage.

*bayangkanlah kalau daun-daun kat pokok-pokok tue tibe-tibe jadi duit juta-juta

1 comment:

Gemini said...

Duit memang berantu, bak kata makissa.
Setahu Den, walaupun berjuta di tangan, million, trillion, berlian, hartawan, keliwon atau ...an2 yang sewaktu dengannya,memang jenuh nk manage ni. Sebenarnya orang seolah2 macam mengontrol,"dan sebenarnya", bukanlah mengontrol ,tapi untuk perancangan masa depan makissa juga.
"sekadar corettan"....;);*;P....