Thursday, January 21, 2010

i don want banana fruit two time

ari ni aku berperang lagi. bukan peperangan somalia, perang yahudi, perang dunia ketiga mahupon perangi dadah mush negara. perang yang tak berapa besar disebabkan situasi lokasi yang tak sesuwhy...

aku memang makin emosi. aku sedar aku kurang hajar sekarang ni. bukan bermaksud aku tak bayar insurans tapi dengan rasa bangga dan penuh bongkak sambil 'mendebik' dada aku tak mengaku kesalahan aku. semua ni berpunca dari kaum dia sendiri. sunguh, wallah, sumpah tak tipu, dulu aku tak macam nie. aku sesuci embun pagi taw..

maaf. aku terlalu trauma dengan peristiwa lalu. arakian, emosi aku tidak mampu dikawal bila itu berulang. walau tak sama, tapi kekadang, ia serupa.

sejarah hidupku penuh hitam dan berliku. maaf kuucap.

No comments: