Monday, January 11, 2010

malam itu makissa menanti penuh pasti. dengan yakinnya makissa meletakkan harapan tinggi. orang bilang makissa persis wajah itu. lembut bertudung, gelagat lincah dan bertubuh kurus tinggi.

.......balik jer dari pejabat, aku terus ke pasaraya M.. siap menghabiskan duit poket, aku ke kaunter pertanyaan. terkejut beruk kene belacan aku bila penjaga kaunter tu panggil aku dengan nama artis. katanya wajah aku mirip sorang artis indie. wah..bangga tahap laut dalamlah aku time tue. budak kaunter tue terkejut tengok artis masuk pasaraya dia. dia tak nampak kepincangan langkah aku? hahahhaa lawak sangat-sangat. dia perli aku ker sebenarnya?......

malam itu makissa senyum puas. memang makissa mencapai target. namun wajah itu tidak iras makissa. puas dibelek hidung, bibir dan mata, tapu langsung kecewa.

4 comments:

Lily Abdullah said...

Adik,
Memang kau macam Yuna akak tengok..ada la iras2 hehe..

makissa said...

alamak.. kantoi.. puas dah hiddent2.. malunyer

Qiesh said...

btul2.....kate water lily tue....;)

makissa said...

ishh kak qiesh ni.. bodek r tue..
malu adeq....