Thursday, October 21, 2010

sebab-sebab aku tak kahwin lagi

sebab apa aku tak kahwin lagi? setelah diundi secara peribadi, ditapis dan dipilih dengan telus, aku mendapat beberapa keputusan. disebabkan aku suka nombor 9, makanya keputusan yang dipilih hanya ada 9 jawapan.

1- sebab aku pemalas. so, memang aku serender bab kahwin. nanti aku tak boleh nak malas-malas.

2- tak suka bangun pagi. nak buat breakfast suami lah.

3- bila hari raya, kena balik rumah mentua. aku nak raya dengan mak ayah aku.

4- risau tak boleh nak jadi isteri yang soleh dan patuh. berdosa nanti tau

5- takut tercurang

6- aku takut dapat mak mentua macam mak aku (mak aku garang dengan menantu-menantu perempuan dia. balik raya pun dia boleh buka khutbah. oh!no...

7- aku takut dapat suami macam ayah aku. terlalu sayangkan aku sampai semua benda dia kontrol

8- aku tak tunang lagi

dan..... yang menjuarai carta 'sebab kenapa aku tak kahwin lagi ialah.....
jeng...jeng...jeng...ajeng....

9- mak aku suruh study ;p

No comments: