Wednesday, November 3, 2010

siput gila

alahai... today wa giler rajin. memang rajin sesangatlah. tapi seperti selalu, dua lalu dan tiga lalu. wa di uji lagi. SYSTEM PROB. giler lembab. lagi giler dari wa punya giler. bukan takat lembab jer, sesekali dia hang cam dok dalam icu. ala-ala koma dan kadang-kadang separuh-dua paruh-tiga paruh koma.

tut tut tut tut tut tuutttttttttttttttttttttttttttttt...... tut tut tut tut tut tut tuutttttttttttttttttttttttttttttt...

tak jadi lah wa nak rajin menggila ari ni. terpaksa lah wa tukar spesis penyakit ni kepada kurang uapaya rajin jer. boleh plak ek?.. (ikut wa lah nak buat penyakit apa-apa pun. lu jangan nak komplen eh. wa tahu. kepala lu tu ada je nak komplen ayat wa. KK punya orang huh..)

1 comment:

Gemini said...

siput jugak yg disalahkan yek...
siput ape?......