Friday, February 11, 2011

memaksa terpaksa dipaksa paksakan

Scan




Kau Dipaksa Aku Terpaksa



Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan

Setelah percintaan dihujani halangan

Sia-sialah aku berkorban selama ini

Andai dirimu tak mampu aku miliki



Pernah jua ku terluka dihiris belati tajam

Walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan

Tapi kini aku luka erti luka perasaan

Walaupun tak berdarah bisa buat aku gundah



Kutahu cintamu amat kuat untuk diri ini

Namun tak memberi erti

Jurang pemisah di antara kita

Makin hampir ketara



( 1 )

Hina sangatkah aku pada pandangan keluargamu

Hingga sewenang tohmahan dilemparkan

Engkau hanya bisu melihat aku

Yang bermatian seorang menepis hinaan



Oh kasih andai ini kesudahan

Ikhtiarku tiada lagi

Walau kita saling sayang

Terpaksa kuundur diri

Agar tiada pihak terluka kerna kita



( ulang dari 1 )



Kau dipaksa lupakan aku

Dengan rela kau menurut

Ku terpaksa lepaskan mu

Walau sayangku bertaut

No comments: