Wednesday, June 1, 2011

cik puan shida

hahahaha... tibe-tibe wa rasa macam lisa surihani pulak. orang datang snap gambar wa... ktak..ktak...ktak.. berebut-rebut nak bergambar. nak bersalam. ada yang jatuh tergolek-golek sebab dapat pegang jari halus mulus gua. tapi sayang beb, gua dah bertunang. wa je rase macam lisa. tapi bapak gua cakap wa macam juhi chaula. banyak tengok drama lah bapak gua ni.

exited beb gua masa tu. alaaaa lu jangan potong cakap wa.. bukan excited nak bertunang. wa excited nak terkencing. dah mekap tebal2 wa kene tahan kencing. jenuh wa bergim rama kat dalam bilik menahan kencing. dah sebulan wa praktis tahan kentut. alhamdulillah berjaya. tp wa lupa nak praktis tahan kencing. ceh, spoil betul.

gara-gara tak tidur tiga ari, gua rasa bapak giler punye mengantuk. perut gua plak pedih tahap kapal titanik tenggelam kat laut dalam dah. bukan... bukan... wa bukan taka lalu makan, tak lena tidur, mandi tak basah semua kejadah tu. wa terpaksa menyengkang mata wa yang comel ni sebab nak buat preparation pertunangan gua. yer... sebab bertunang lah wa kena mekap macam juhi chaula tu. kalau tak, wa cun level yuna jer..

dalam kepala otak gua bila lah mentua gua nak sarungkan cincin. masa dalam bilik wa ada gak dengar2 bapak gua sebut2 nama popular gua. time tu rase nak lompat2 keluar and hulur jari minta cincin. pastu wa nak g toilet terkencing. hurmmm... cepatlah masa berlalu.

dan ( bukan nama tunang gua)

bilamana mak bapak gua selak lagsir bilik and then tarik gua keluar, wa rasa melayang-melayang jer macam helikopter control. masa tu tak ingat dah lapar, ngantok patah lagi rasa nak terburai tadi hilang mana ntah agaknya.

haaa.... satu wa tak buat yang mak andam suruh. mula2 dia pesan. bunga tangan tu wa kena pegang je sepanjang masa. giler ke hapa? tp nasib baik pembantu dia dok tolong bawakan kt blakang. wa dah tak ingat dah pasal bunga. wa nak cincin je mase tu. ke dua, mak andam pesan soh wa senyum bukan menyeringai tunjuk gigi gua yang besar-besar macam batang balak ni. tapi yang masalah, problem tambah spoil nye, wa ni kalau nampak kamera jer wa mesti senyum tanpa belas ehsan dah. memang tulus ikhlas wa siat-siatkan mulut gua bia nampak yang gua tengah menyengeh. waaa tahu wa memang cun, sebab tu wa berani senyum terlampau macam tu. keputusannya, gambar-gambar statik yang disnap mmg menampakkan gigi gua yang berkilau mcam iklan darli.

dan (sekali lagi wa ulang, bukan nama tunang wa)

setelah selesai semuanya. wa tertidur dengan segala mekap, bulu mata palsu dan lense bagai. fuhhh ringan rasa kepala. selesai suda. baru wa rasa nikmatnya tidur. akhirnya wa selamat ditunangkan dengan dia.

baru wa perasan siapa tuang wa. ingat kan farid kamil. paling tidak pun saheizy sam. rupa-rupanya bukan. tak pelah. janji dia dah sudi. thanks bro sbab minang wa jadi tunang. kalau lu rasa lu nak menggatal, wa naikkan hantaran tau. so.. apa pon tak boleh..

1 comment:

Cak Kra WaLa said...

Halo..cikpuan, memang muka gua x macam farid kamil @ shahizey Sam, tapi kalau produser mamat khalid tengo gua, mesti dia amik gua untuk filem "Hantu Kak Limah 2 tau"...hahhahahaha...