Thursday, July 28, 2011

INDAHNYA HIDUP NI KAN?.....

aku teringin sangat nak pakai produk skII, pergi shopping kat poh kong sambil bawa bag channel, pakai kasut guess, naik caldina. balik rumah banglo 2 tingkat siap ada guard. sampai jer pembantu aku dah bukakan kereta, barang-barang suma dah di bawa oleh pembantu rumah aku masuk ke dalam. duduk kat sofa empuk kulit binatang edisi khas yang diimport  dari new zealand (ada ke?..gelia lah aku nak duduk) best kan hidup macam tu.. bila rasa boring, keluar shopping beli toyota ke, mitsubishi ke, subaru. bosan arh.. rasa macam nak brakfast kat australia. tengahari nati balik kampung jap jumpa mak ayah.

petang ni rasa letih sangat, so nak tidur awal. eh! tidur siang rasa tak puas lah. apalagi? terbang lah ke london. kan malam. sampai sana dah malam. boleh tidur. esok pagi balik sini balik. amacam? nak ikut tak?... no hal lah.. aku boleh bayarkan. stakat korang satu family tak luak pon duit aku kat dalam bank tu. jom-jom...

baju tak payah bawa banyak-banyak. aku bese travel selai sepinggang je. nanti beli jer yang baru kat sana. leceh lah bawa barang banyak-bayak. kau tahu-tahu jer kan aku ni tak suke tepati masa. takut delay eh... tak pe nanti aku sewa lah mana-mana flight. senang sikit nak arrange time nanti. cam ne? nak ikut tak ni? aku serius ni. jangan risaulah pasal duit. aku sponsor...

GILER PUNYA TAK SEDAR DIRI KALAU MACAM NI? HHAHAHAHAHA

2 comments:

honey said...

aku pon nk jugak........mana thu rezeki jatuh dari langit nanti.............hehee

makissa said...

rezeki allah ada kat mana2... janji usaha...