Monday, January 9, 2012

2011

jika dihimpun-himpun macam-macam perkara dah aku genggam. dah macam-macam kejayaan yang aku julang sepanjang 2011. semuanya berkat usahaku sendiri.. hah.. tak payah nak interprame, nak bagitahu aku korang yang tolong. tak-tak-tak. aku berjaya kerana usaha aku sendiri. kalau korang tolong separuh mati sekalipun, tapi aku sendiri tak mahu berusaha, tiada kejayaan yang datang bergolek. betul? yezzzer.. that correct bebeh... aku berjaya dari hasil usaha ku sendiri! hidup aku!


cadang memang nak list kan smeula segala kejayaan, penghargaan dan hasil yang dah diperolehi sepnajang 2011. tapi, aku takut aku jadi bongkak. biarlah. apa yang aku nak list kan hanyalah dugaan, cobaan, godaan dan penghinaan sepanjang tahun tersebut. ia mampu memotivasikan diri aku sendiri. semoga aku semakin kuat untuk menempuh segala onak duri. dan melangkah penuh yakin dengan jiwa yang kental.
never say gudbye to 2011. masih ada yang perlu dikenang, dan diambil pusing.

2 comments:

Cak Kra WaLa said...

Go..Go..Go..bebeh....Caiyokkkkk..;)

makissa said...

hidup saya!
hidup saya!
hidup saya!