Friday, March 9, 2012

sweet twentysix

syukur alhamdulillah... dah 26 tahun aku diberikan nikmat untuk bernafas dan mengecapi segala rezeki allah yang melimpah ruah. macam tak cukup nak makan sengsorang rezeki yang aku dapat. tapi dengan bangga dan bongkak nya ingin ku katakan tiada istilah 'sharing is caring'. its mine ok.... ngehngehngeh....


secondnye.. aku nak ucap milion terima kasih pada mak ayah yang melahirkan, menjaga dan membesarkan aku yang cacat cela sehingga menjadi anak dara secantik ini. waaaa.... bangga siot. terima kasih bagi makan berzat, bagi kelengkapan harian secukupnya. bagi adik kawen walopon tak habes study.... (ni paling sedih nak sebut.)

third.. kepada abang-abang aku, kakak yang banyak bagi 'nasihat' dan cabaran negatif kat aku sehingga aku sampai ke tahap ni.. memang aku akan ingat 'jasa' korang semua

kepada kawan-kawan sejak dari aku belom tadika hinggalah aku bekerja. thanks you all. seabgai kawan-kawan korang memang banyak 'membantu' aku. terima kasih yah...

akhir sekali, kepada incik tunang. thanks sebab sudi bazirkan masa tunggu aku, bazirkan duit, tenaga, perasaan dan segala-galanya.

doa aku, semoga aku sihat selalu, dipermudakan segala urusan, dimurahkan rezeki dipanjangkan umur. yang paling penting aku tak lupakan orang-orang sekeliling aku. insyaallah.....

aku tak nak minta untuk memiliki apa yang aku nak.. sebab, apa yang kita nak belum pasti sesuai untuk kita
cukuplah aku dapat apa yang hak untuk aku.

No comments: