Tuesday, October 2, 2012

gila tak bertempat

walaupun aku sedar, macam-macam jenis orang dalam dunia ni, tapi aku tak pernah terfikir spesis yang aku jumpa ni. mungkin bukan dia sorang, ramai lagi kat luar sana kot, tapi aku tak sangka dia berperangai macam ni.


cerita nya berpunca dari facebook. ramai kan yang ada facebook sekarang. kalau tak aktif berstatus pon, aktif mengomen-ngomen. tak pun aktif bershopping jubah macam aku. tapi si polan ni pelik sikit. pelik sangat bagi aku. setiap lima minit dia tukar profile picture, upload gambar, update status pastu like sendiri. kebetulan baru kahwin. so, picture kahwin yang di uploadkan sendiri, di like kan sendiri jer setiap lima minit....

yang sweet nya pasangannya pon like dan komen kat post dia tu tak sampai beberapa minit.
punca aku mempersoalkan aktiviti si polan ni bukan apa.
si polan ni akan buka akaun pasangannya, dan tolong like @ komen kan kat post dia sendiri tadi.
so, orang akan fikir pasangan dia yang komen. sebenarnya tidak. si polan tu yang syok sendiri.
aku ingat kan betul2 sweet lah. rupa-rupanya tipu jer. aku bertambah rasa tertipu bila si polan menyamar kat facebook aku sebagai pasangannya. gilerlah...memang gila... tak sangka ada orang macam tu.

update status romantik. saling berbalas komen dengan pasangan, tapi rupa-rupanya, pasangan dia tak buka facebook pon. dia jer seronok sengsorang. kesian. kurang kasih sayang ke apa dia ni?


1 comment:

N'daYu.. said...

kesiankan dik org macam nie...mmg kurang kasih sayang sangat-sangat...