Monday, April 12, 2010

tiba masa..

mungkin dah tiba masanya untuk aku melangkah pergi. langkahku tak sejauh mana. sekadar jauh dari pandangan kalian. aku harus pergi. mencari restu duniawi dan keberkatan illahi. aku harus pergi agar aku tidak lagi sendiri.

ku fikir, kalian telah selesa dengan tempat baru. kalian punya tempat berlindung yang baru dan kawan-kawan baru. demikian kiranya, aku mahu pergi. setakat ini aku mampu terus di sisi kalian. di masa hadapan, kalian akan mengerti menagapa aku melangkah pergi.

maaf kan aku. pemergian ini bukan aku benci. jauh sekali aku sakit hati. kesihatan yang menurun, dan situasi persekitaran memaksa aku berhijrah lebih jauh. aku pasti kalian boleh menerima keputusan ini. ku kira kalian pasti mengecap bahagia sepertimana aku juga.

mohon ampun segala onar dan luka yang terpalit di dada. halal segala rezeki yang dikongsi bersama. tiada kata lebih indah melainkan ucapan terima kasih dan salam persahabatan untuk kalian. andai masih punya izin dan ingatan kalian, kita bertemu sebagai penyambung hubungan.

salam kasih sayang buat sahabat dan kekasih hatiku.

3 comments:

Gemini said...

janganlah melangkah pergi.

honey said...

nak g mane??? nk tinggalkan putrajaya ker?lor....

makissa said...

:) SELAMAT TINGGAL PUTRAJAYA