Tuesday, October 19, 2010

ada sesuatu dibalik sesuatu.

sesiapa yang baca entry aku mesti layan jiwa. cakap aku perli belakang-belakang. aku taip entry untuk luah masalah. kalau aku bagi tahu sebenar pon korang anggap aku cuma nak ambil hati. aku kan cakap jer.. hati aku ni baik cam malaikat, betul tak?

tapi hari ni tak. sebelum ada sesiapa tanya, aku nak bagi tahu, entry ni bukan untuk seseorang, tapi untuk SEMUA. tak kira lah kawan, kekasih, abang, adik, kakak, musuh, bekas kekasih, bekas sahabat. kira SEMUA lah. KECUALI mak dan ayah aku. faham!

aku penuh emosi hari ni. harap-harap tak de sapa nak terasa hati. kalau korang terasa hati, aku ni? lebih terasa dan merasa. beruntung sangat sapa yang tak tahu blog aku ni. boleh lah terus buat aku cam keldai, kuda, bank, maid, maxis atau paling tidak pun macam saleswoman. enough, pasni bolehlah jauhkan diri dari aku. anggap aku dah tak perlukan korang. biasalah kan. bila aku luah masalah, aku balik dipersalahkan. aku dah bese dah......

No comments: