Tuesday, October 19, 2010

diam

whats up you... gua kat sini. muncul lagi. yo! yo!
semua orang tahu gua anak bongsu. gua memang jiwa penuh taman. sentimental. tapi dorang tak tahu gua hati batu. nampak jer gua senyum. angguk-angguk pastu ikut telunjuk orang. gua bukan tak ada pendirian, tapi gua tak sukalah orang jerkah-jerkah gua. pastu cakap gua tak ada alasan untuk buat semua tu.

gua diam. gua ikut semua. tapi jangan nyesal bila gua jadi gaban. jangankan ben10, proton inspira pon gua akan kunyah-kunyah. ahhh gua memang selalu merepek. sebab tu gua selalu kena pijak. gua tak sampai hati nak lawan. tapi korang tak tahu, belakang korang masak gua seranah. peduli hapa. gua giler penat, siap gadoh2. tak kira kena brainwash dengan mummy daddy gua lagi tu.bila gua tak nak buat. habislah.... tak ada talian hayat dah.

agrhhhh gua giler bosan. tiba-tiba rasa nak nak bunuh semua orang. gua nak mummy daddy gua jer. yang len pegi 'mam' dengan aman. gua tak nak tengok bayang-bayang lu. macam bangkai. huh... itu kira ayat berani mati r....
tapi gua kan pelakon. pe barang nak hangin-hangin. hilang seri wajah. rileks gurls..

muahahaha macam orang giler dah gua. menangis, gelak, marah pehtu tido... bangun tido, gua senyum, gelak2, marah dan nangis lagi.. satu jer.... GUA MANUSIA GAK BEB!. peace no war.

No comments: