Wednesday, July 27, 2011

..........................................continue

aku tiba-tiba nak sambung lagi

pernah tak anda menyedari bahawa anda sendiri yang mengundang jenayah di rumah anda dengan fb. mana tidaknya. diberitahu kepada semua. " hurmmm..busan giler. en.hubby outing seminggu. kalau ada lesen boleh jugaklah merayap dengan vios en.hubby yang ada depan rumah dipetaling jaya." (contoh)..... kalau aku jadi penjenayah, aku minta alamat dia. tak pun usya-usya setiapgambar-gambar dia dan dapatkan butir-butir yang boleh diguna pakai. melalui plat kereta pun boleh, melalui gambar dia sendiri. sedar tak wahai kawan-kawan.

dah tu perangai wanita-wanita sekarang suke mencanang cerita dalam kain. pasal malam jumaat, pasal suami, tut-tut berdarah pon dia nak bagi tahu kat fb. ishhh emo betul aku. itu tak kira dengan say hye with en.hubby. berdarling sana, berbaby sini. tak malau ker? atau bangga rasa diri itu terlalu romantik, open minded. open lah sangat.

hah ni satu lagi... bila bercuti... mc / el / dll, blh plak bg th kat mana lokasi dia. tak perasan ker tindakan dia tu boleh dikenakan tatatertib. tak pergi kerja, merayap mana-mana...

semua karenah negatif ni bukan orang lain pon, kaum kerabat sanak saudara dan darah daging aku sendiri punya hal. salah siapa?

1 comment:

Cak Kra WaLa said...

Salah diri sendiri...