Friday, December 7, 2012

semoga emak sihat selalu

Aku bermohon pada allah semoga allah melindungi emak
seperti mana emak melindungi aku sejak kecil.
Semoga allah menjaga dan mengasihi emak
sepertimana emak menjaga dan mengasihi aku sejak dalam kandungan hingga besar panjang. Aku pasti allah sentiasa membimbing dan mengampuni emak
sama seperti yang emak lakukan pada aku sedari dulu.

Ya Allah. Ya Rahman. Ya Rahim. Ya Karim. Jauhilah segala kemungkaran, kejahatan, buruk sangka fitnah durjana dan penderitaan dari kedua ibubapa dan keluargaku Ya Allah. Berilah mereka keselesaan, kesenangan, kemudahan agar mereka sentiasa bahagia dan tersenyum sepertimana mereka menjaga aku selama ini Ya Allah.

Begitu besar ujian yang emak tempuhi. Semoga syurga menanti emak. Walaupun aku bukan tergolong dalam golongan anak solehah, diharapkan emak senang di dunia dan berbahagia di akhirat kelak.


1 comment:

Anonymous said...

In sya Allah....Takbir...