Friday, January 27, 2012

not in love

makan tak kenyang,
tido tak lena,
mandi tak basah,
bunyi cicak pon mampu buat wa gigil menggeletar satu badan.

hilang segala macho. jauh perginya keganasan gua selama ni. hampir 3 tahun gua bertapa sengsorang dalam gua peribadi gua tu. kebal gagah dan perkasa dah gua rasa. stakat membunuh nyamuk tu mainan gua jer tiap malam. tak heran dah laaa..

tapi semenjak kejadia itu... (baring sambil tangan di atas dahi berlatarbelakang kan muzik retro 60an) ahhhhh gua xboleh bayangkan jika ianya adalah gua.

empat suspek bersenjatakan parang menikam dan mengelar mangsa dalam satu rompakan bersenjata di perumahan penjawat awam jam 7 pagi waktu tempatan. putrajaya. satu rompakan bersenjata telah berlaku di kawasan perumahan penajawat awam yang telah mengakibatkan mangsa dikelar 2 kali di lehar dan ditikam. info yang gua dapat tak tahu lah sejauh mana kesahihannya. namun yang pasti, setiap orang yg jumpa gua cakap mende ni... "ati2 yer dek"

hilang habis kereta kebal gua.

teringat dengan satu entry yang pernah gua buat. entry bertajuk tanah tumpahnya darahku ni macam bersangkut paut jer.. mungkinkah suratan atau kebetulan? tak sampai sebulan wa buat entry tu. perhhh... gigil wa beb.

2 comments:

N'daYu.. said...

betul ke..akak pun ade dengar gak diorang duk citer...be careful

makissa said...

macam tu r lebih kureng.. jiran2 pon dok nasihat. takut n risau juga....